Hol, mikor, hogyan érhető el az ügyfélszolgálat?
- Telefonon a (06-1) 387-8239-s vagy (06-1) 387-8240-s, illetve a +36 70 323-3879-s mobil számon
- Email esetén az ugyfelszolgalat@gnt-impex.hu címen
- Munkanapokon, hétfőtől péntekig 8:00 és 16:00 óra között
- Helyileg a 1037 Budapest, Bécsi út 226-s szám alatti áruházunkban
2. REGISZTRÁCIÓ ÉS BEJELENTKEZÉS:
- Nem kaptam visszaigazolást a regisztrációról: Regisztrációs igényét munkatársaink nyugtázzák az adatainak ellenőrzését követően. Az elfogadott regisztrációs kérelmekről e-mailes visszaigazolást küldünk. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail spam-be kerül, vagy postaládája túlterheltsége miatt nem kézbesíthető, kérjük, ellenőrizze. Amennyiben a visszaigazolás 1 munkanapon belül mégsem érkezik meg levelezőrendszerébe, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
- Nem tudok bejelentkezni a felhasználónevemmel: Győződjön meg arról, hogy helyesen adta meg a felhasználónevét és jelszavát. Amennyiben helyesen adta meg, és sem a felhasználónevével, sem az e-mail címével nem tud bejelentkezni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
- Elfelejtettem a jelszavamat: Amennyiben elfelejtette jelszavát, kattintson a bejelentkezés során az „elfelejtett jelszó pótlása” opcióra. Regisztrált e-mail címe megadása után elküldünk egy automatikusan generált jelszót, amelyet később a „Fiók” menüpontban változtathat meg.
3. MEGRENDELÉSI FOLYAMAT:- Eltűnt a kosaramba tett termék: A kosárba tett, de meg nem rendelt termékek minden éjjel 1 órakor automatikusan kikerülnek a kosárból.
- Megjegyzés rovat: Amennyiben olyan megjegyzése van, amivel kapcsolatban válaszra, visszajelzésre tart igényt, közvetlenül ügyfélszolgálatunkhoz juttassa azt el az alábbi elérhetőségen: ugyfelszolgalat@gnt-impex.hu
- Nem jött visszaigazoló e-mail a rendelésemről: Amennyiben 1 munkanapon belül nem igazoljuk vissza rendelését, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
- Személyes átvételt jelöltem meg, nem tudtam átvenni a megjelölt boltban a rendelésem: Lezárt és átvehető megrendelésekről rendszerünk minden esetben értesítő e-mailt küld a vásárló postafiókjába. Addig, amíg ilyen értesítőt nem kapott, nem tudjuk az átvételi ponton garantálni, hogy összeállított csomagja beérkezett és átveheti.
- Be kell mutatni a visszaigazoló e-mailt a személyes átvételnél? A visszaigazoló e-mailen található név és rendelési szám alapján tudják munkatársaink a legkönnyebben kikeresni csomagját az átvételi ponton. A visszaigazoló e-mailt nem köteles bemutatni, de segítségével nagyban megkönnyíti és gyorsítja a csomagátadás folyamatát, ezért érdemes magával vinnie az átadópontra.
- Sérült csomagot kaptam a futártól: Vásárlóinkat minden esetben igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel kiszolgálni, ennek ellenére előfordulhat, hogy csomagja a szállítás során megsérül. Sérült csomagot kérjük, soha ne vegyen át a futártól, átvétel előtt minden esetben ellenőrizze csomagját. Amennyiben megrendelése mégis hiányos, hibás, esetleg sérült, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
- A megrendelt csomagom hiányos, vagy hibás termék volt benne. Mi a teendő? Hibás termék esetén az ÁSZF-ben meghatározott jótállási és kellékszavatossági rendelkezések az irányadóak. Hiányos csomag esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
4. ÁTVÉTELI, SZÁLLÍTÁSI, FIZETÉSI MÓDOK ÉS FELTÉTELEK:
- Milyen átvételi módok közül választhatok? Áruházunk jelenleg személyes átvételt és futárszolgálatos kiszállítást biztosít vásárlóink számára.
- Szállítási határidők:
Személyes átvétel: a rendelést leadását követő maximum 3 munkanapon belül csomagja átvehető. Minden esetben igyekszünk a lehető leghamarabb biztosítani a csomag átvételét, ugyanakkor abban az esetben, ha rendelése olyan tételeket is tartalmaz, amelyek nincsenek készleten, vagy a termékleírásnál hosszabb szállítási idő szerepel, előfordulhat, hogy az átvevőpontra való beérkezés ideje megnövekszik.
Futáros kiszállítás: Budapesten saját autóval a rendelés lezárását követő 24-48 órán belül kiszállítjuk a raktárban készleten levő termékeket. Vidékre szerződött futárpartnerünk 48-72 órán belül házhoz szállítja a raktárban készleten levő termékeket..Amennyiben megrendelésében olyan tételek is szerepelnek, amelyek nincsenek készleten, vagy a termékleírásnál hosszabb szállítási idő szerepel, a szállítási határidő módosulhat.
Mind személyes átvétel, mind házhozszállítás esetén kérheti, hogy csomagjának raktáron levő részét azonnal megkapja, míg a rendelhető állapotú termékeket a beérkezést követően külön biztosítsük, vagy szállítsuk ki Önhöz. Felhívjuk figyelmét, hogy házhoz szállítás esetén amennyiben csomagját nem egyben kéri, a több részletben való szállítás minden csomagnál újabb szállítási költséget vonhat maga után.
- Külföldre rendelnék, van-e rá lehetőségem? A GNT impex Kft. nem vállal nemzetközi szállítást, termékeinket csak országhatáron belüli címre áll módunkban eljuttatni.
- Szállítási díjak:
Végfelhasználó számára:
Rendelés nettó értéke | Rendelés bruttó értéke | Személyes átvétel | Budapesti szállítás | Vidéki szállítás |
29.999 Ft-ig | 38.099 Ft-ig | ingyenes | 2.500 Ft+ÁFA/cím | Díjtáblázat szerint |
30.000 Ft-tól 59.999 Ft-ig | 38.100 Ft-tól 76.199 Ft-ig | ingyenes | ingyenes | Díjtáblázat szerint |
60 000 Ft-tól | 76 200 Ft-tól | ingyenes | ingyenes | ingyenes |
Viszonteladó számára:
Rendelés nettó értéke | Rendelés bruttó értéke | Személyes átvétel | Budapesti szállítás | Vidéki szállítás |
59.999 Ft-ig | 76.199 Ft-ig | ingyenes | 2.500 Ft+ÁFA/cím | Díjtáblázat szerint |
60 000 Ft-tól 89.999 Ft-ig | 76.200 Ft-tól 114.299 Ft-ig | ingyenes | ingyenes | Díjtáblázat szerint |
90.000 Ft-tól | 114.300 Ft-tól | ingyenes | ingyenes | ingyenes |
5. KÉSZLETINFORMÁCIÓK:
- Mit jelent, hogy raktáron van? A termék a GNT impex Kft. raktárában van, több darab (is) elérhető belőle.
- Mit jelent, hogy nem érhető el a kívánt mennyiség? A terméket tartjuk készleten, de jelenleg nincs vagy kevés van a raktárban. Ilyenkor a készleten lévő mennyiséget tudjuk biztosítani. A fennmaradó mennyiséget kérésre töröljük vagy evidenciában tartjuk. Utóbbi esetben amint újra elérhető a raktárunkban, értesítjük Lehetősége van személyesen átvenni, illetve kiszállítással kérni.
- Mit jelent, hogy csak rendelésre kapható? A terméket nem tartjuk raktáron. Lehetősége van megrendelni a terméket, de ebben az esetben a raktáron levő termékekhez képest hosszabb szállítási időre kell számítani, illetve arra, hogy az egyedileg rendelt termék beérkeztét követően nem mondható le. A termék rendelhetőségéről és az átvétel várható időpontjáról ügyfélszolgálatunkon tud érdeklődni: ugyfelszolgalat@gnt-impex.hu
- Mit jelent, hogy a kifutó termék? A termék csak a készlete erejéig kapható (rendelhető). A kifogyása után a webáruházban megszűnt a termék. Nincs lehetőség további mennyiség megrendelésére.
- Mennyiségi kedvezmény: A termék egy bizonyos mennyiség elérése után jár kedvezmény, melynek mértéke az átvételi mód és a fizetési mód függvényében változhat.
6. JÓTÁLLÁSI ÉS SZAVATOSSÁGI RENDELKEZÉSEK:
A jótállás és szavatosság vonatkozásában a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szabályai alkalmazandók.
7. HÍRLEVÉL:
- Nem kapom meg a hírleveleket: Kérjük, profiljába való belépést követően ellenőrizze a Fiók menüpontban a hírlevelekre vonatkozó beállításait. Amennyiben helyesen van beállítva, és mégsem kapja meg hírleveleinket, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
- Nem tudok rá feliratkozni: Hírlevél feliratkozással kapcsolatos beállításait profiljába való bejelentkezés követően a Fiók menüpontban módosíthatja.
- Nem tudok leiratkozni: Hírleveleinkről két módon iratkozhat le. A kiküldött hírlevélben található leiratkozó link használatával, illetve webáruházunkba való bejelentkezést követően a Fiók menüpontban a hírlevelekre vonatkozó beállítások módosításával.
8. SZIGORÚ SZÁMADÁSÚ NYOMTATVÁNYOK:
- Ki vásárolhat szigorú számadású nyomtatványt? A szigorú számadású nyomtatványok vásárlására a többi termékünktől eltérő feltételek vonatkoznak. Szigorú számadású nyomtatványokat csak cégek (intézmények) vagy egyéni vállalkozók vásárolhatnak a webáruházban.
- Nem adták ki a megrendelésemet: Szigorú számadású nyomtatványok átadására csak abban az esetben van lehetőségünk, ha a megfelelő céges és személyi okmányokat munkatársunknak bemutatta, majd ő ellenőrizte azokat. Amennyiben meghatalmazott útján szeretné átvenni a nyomtatványokat, csak az a személy veheti át, akinek a nevére szóló, cégszerűen aláírt nyilatkozatot személyesen bemutatták, vagy korábban szkennelve nekünk elküldték, és munkatársaink az első vásárlás alkalmával ellenőrizték.
- Mit kell bemutatnom, hogy megvásárolhassam? Amennyiben Ön vásárol és veszi át a nyomtatványokat, akkor személyes okmányait, adóazonosító kártyáját és cégkivonatot, vagy aláírási címpéldányt kell bemutatnia.
Ha meghatalmazott útján kívánja a terméket átvenni, a meghatalmazottjának szükséges bemutatnia a saját adókártyáját, személyi okmányait, cégszerűen aláírt megbízást arról, hogy átveheti a nyomtatványokat.
Ha első alkalommal vásárol webáruházunkon keresztül szigorú számadású nyomtatványokat, akkor első megrendelését csak személyesen veheti át Ön, vagy az Ön által meghatalmazott képviselője a szükséges iratok bemutatását és ellenőrzését követően.
Amennyiben regisztrációja során elküldte a szükséges iratok digitális változatát, a jövőben ezek bemutatására már nem lesz szüksége.
- Hová küldhetem a dokumentumokat a szigorú számadású nyomtatványok vásárlása során? Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, vagy küldje el azokat az ugyfelszolgalat@gnt-impex.hu e-mailcímre. A dokumentumok elküldése nélkül is lehetősége van vásárlásra, de csak helyszíni átvétel választása esetén, ahol személyesen is bemutathatja a szükséges iratokat a termék átvételét megelőzően.