A reklamáció- és visszárukezelés alap feltétele a helyesen kitöltött adatlap, amely ügytípusnak megfelelően letölthető a Letöltések menüpont alatt.
Ennek hiányában nem tudunk érdemlegesen foglalkozni az üggyel. A kitöltött adatlap mellé számlamásolatot érdemes csatolni. A dokumentumok akár kinyomtatott, akár digitális formájában is beküldhetők.
1. Mennyiségi reklamáció ügyintézés:
- Cégünk telephelyén, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően mennyiségi reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt a telephelyet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét!
- Ügyfélszolgálatunkhoz beérkezett reklamációjával kapcsolatban a lehető leghamarabb visszajelzést küldünk Önnek. Pozitív elbírálás esetén (tehát a GNT impex Kft. hibájából adódó eltérés esetén) azonnal rendezzük az eltérést az Önnel egyeztetett módon.
- Amennyiben további kérdése merülne fel reklamációjával kapcsolatosan, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. A forma nyomtatvány a Letöltések menüpontban letölthető.
2. Minőségi reklamáció és garanciális ügyintézés:
- Amennyiben az áru átvételekor sérülést vagy minőségi problémát tapasztal, úgy minőségi reklamációját a Minőségi reklamációs adatlap kitöltésével 72 órán belül tudja jelezni az Ügyfélszolgálatunk felé.
- A használat során meghibásodott termékeket szintén a Reklamációs adatlap kitöltésével kell jelezni az Ügyfélszolgálatunknak. A forma nyomtatvány a Letöltések menüpontban letölthető.
- Az ügyfél feladata eljuttatni a hibás terméket cégünkhöz. Amennyiben a jótállási jegyen a márkaszerviz a garancia kötelezettje, a hibás terméket nem a GNT impex Kft.-hez, hanem az adott szervizbe kell eljuttatni.
- A garanciális időszakon belül a hibás termék javításra vagy cserére kerül a márkaszervíz javaslata alapján. Amennyiben nem javítható vagy nincs csereáru, a hibás terméket jóváírjuk.
- Tintapatron vagy myontató toner esetén kérjük mindenesetre hozzon kifogásolt termékről nyomatmintát.
Garanciális igény érvényesítését kizáró okok:
- a termék nem rendeltetésszerű használata, a termékspecifikációtól eltérő üzemeltetés,
- szakszerűtlen karbantartás,
- bármely, a hibát vagy annak okát előidéző beavatkozás vagy javítás, amelyet nem a jótállási jegyen feltüntetett szakszerviz végez el.
A fenti okokból bekövetkezett hibák esetén a javítás költsége a Vásárlót terheli a garanciális időn belül is. Bármely termék tisztítása, karbantartása nem tartozik a garanciális feladatok közé.
3. Visszáru:
- Arra az esetre, ha tévedésből többet rendelt cégünktől, illetve ha az árut nem kívánja, vagy nem tudja értékesíteni, az alábbi feltételekkel biztosítunk áru- visszavételi lehetőséget.
- Visszáru igényt kérjük a Visszáru adatlap pontos kitöltésével jelezni az Ügyfélszolgálatunk felé. A forma nyomtatvány a Letöltések menüpontban letölthető.
- A visszáru igény nem automatikusan kerül befogadásra, a GNT impex Kft. a visszárutól és az áru átvételétől eltekinthet.
Kizárólag bontatlan, sérülésmentestermékeket áll módunkbanjóváírni, kezelési költség levonása ellenében, melynek mértéke időarányosam a számla kiállításától számítva a következő:
- 1 hónapon belül: -10%,
- 1 hónapon túl egyedi elbírálás lehetséges.
- A visszavásárlási igényt 3 munkanapon belül elbíráljuk, amelyről az ügyfélszolgálat értesíti Önt. Az elbírálást követően a visszáru cégünkhöz történő eljuttatásáról Önnek kell gondoskodnia 2 héten belül.
- A visszáru átvételét követően ügyfélszolgálatunk 3 munkanapon belül elkészíti a helyesbítő számlát, amelyen jóváírja a visszáru értékének kezelési költséggel csökkentett összegét.
- Amennyiben 2 héten belül nem juttatja el a visszárut cégünkhöz, visszáru igénye belső ügyviteli folyamataink következtében automatikusan törlődik rendszerünkből, és újra kell kezdeni a folyamatot. Ennek elkerülése érdekében javasoljuk, hogy időben gondoskodjon a termékek visszajuttatásáról.
A visszáru-lehetőség az alábbi esetekre NEM vonatkozik:
- megszűnt termék,
- a termék csomagolása időközben megváltozott,
- a termék csomagolása sérült,
- az ügyfél konkrét igényére rendelt termék,
- szigorú számadású nyomtatvány,
- áruvételt követően 90 nap elteltével,
- nem a GNT impex Kft. által forgalmazott termék,
- vegyi áru, vagy szezonális termékek (naptár...)
- ajándékakciós termék (olyan termék, amelyhez ajándék járt),
- kiárusításban vásárolt termék,
- a termék csomagolásán kézi felirat, saját címke van.
A fent részletezett reklamáció- és visszárukezeléssel kapcsolatos eljárásunk célja, hogy minél gyorsabban, gördülékenyebben tudjuk Partnereink igényeit kiszolgálni és az adminisztrációt a lehető leggyorsabban elvégezni. Javasoljuk, hogy a rendeléseiket csak írásban (email, fax, webshopon keresztül) adják le. A telefonon leadott rendeléseket nem áll módunkban se reklamáció, se visszáru címszó alatt elfogadni.