Szakembereink azonnal segítenek a szerviz igények ellátásában, legyen az garanciális vagy azon túli igény.
Számunkra fontos, hogy a meghibásodott termék minél rövidebb ideig legyen hatással az Ön munkafolyamataira.
Garanciális termékeket kizárólag a megfelelően kitöltött Reklamáció adatlappal áll módunkban átvenni.
A hibás termékek átvételének feltételei:
- Eredeti csomagolás vagy megfelelő airbag csomagolás.
- Nem látható mechanikai hiba esetén a hibát igazoló nyomat és/vagy leírás.
- Chip hiba esetén a nyomtató típusának, firmware verziójának feltüntetése.
- Hiánytalanul kitöltött reklamáció adatlap.
Ügyintézési folyamat:
I. Személyes ügyintézés:
A hibás terméket személyesen hozza be telephelyünkre az ügyfél a kitöltött forma nyomtatvánnyal, melyből egy példányt az átvétel igazolásával visszaadunk.
II. Futárszolgálattal vagy kereskedő munkatárson keresztül történő ügyintézés:
A hibás termékeket juttassák el hozzánk, dobozonként egy-egy helyesen kitöltött forma nyomtatvánnyal. A gyorsabb ügyintézés érdekében a forma nyomtatvány digitális verzióját várjuk az ugyfelszolgalat@gnt-impex.hu e-mail címünkre.
III. Ügyintézés menete, átfutási ideje:
A beérkezett termékek feldolgozási ideje a beérkezéstől számított 14 munkanapon belül várható. A feldolgozást követően e-mail értesítőt küldünk a rendszerünkben megadott e-mail címre, ami tartalmazza a garancia jogosságát (igen/nem), illetve a bevizsgálási eredményeket.
A nem jogos garanciás termékek megőrzési ideje 30 nap !